Result PMR

Assalamualaikum semua .Yeahh semalam pada tarikh 22.12.2011 ,result PMR telah diumumkan pada pukul 12 lebih macam tu . kata pukul 10 tapi kitorang kemain tunggu lama dalam dewan sebab ada budak2 yang sengal tak bayar lagi buku text -.- Err aku dengan kawan2 duduk menunggu result keluar semalam gilaa nebes ar (nervous) hahah xD Okay ,batch 96 tahun ni memang kami bangga siap keluar berita lagi yang result kami paling bagus *angkat kening* hahah bangga wehh even result aku macam err -.- sedih wehh tak dapat banggakan parent aku . Sorry aku malu nak bagitahu result aku . Btw lulus and ada A laa :/ Lepas je aku amik result aku terus balik rumah ,tetiba adik Syida Mudzland n Anis Shahirah nampak aku then tanya pasal result . haha baru nak lari :P then otw balik rumah jalan kaki ,baru nak text Azwan ,tetiba dia text . bagus sangat la tu kan . haha . terus cakap result aku dekat dia . Sampai rumah je charge phone lagi satu -.- number maxis ,on on je bunyi mesej banyak kali .Arghhhhhh tak nak tengok phone buat sementara ,mesti diorang tanya pasal result. Gua apa lagi online twitter je ahh . hahah. terus tengok result budak twitter .Hmm tapi at least saya ada A :) hehe . Alhamdulillah ,time lepas solat zohor saya buat sujud syukur tanda berterima kasih n bersyukur kepada Allah s.w.t :) okay lah tu je nak cerita .. Assalamualaikum ^^