Final exam dah habisssss !!! :D

Assalamualaikum semua .Lama sangat dah aku tak post cerita kisah hidup aku kan .Okay sekarang dah bulan 10 dan tarikh harini 19.10.2012 . Sebenarnya aku baru habis final exam .So lepasni takda laa aku nak hadap buku lagi pening penign lagi .hahaha .Ada lagi exam tapi itupun seni kertas 2 ,melukis je .This year aku amik aliran sastera je sebba result PMR aku pun macam..... :( menyesal pulak tak study betol2...sorry ibu ayah tak dapat nak banggakan ibu dengan ayah dengan result liya yang macamtu :/ hmm k lupakan past is past .Okay forget it yang penting untuk SPM next year aku kena usaha and belajar rajin2 ,insyaAllah boleh .Aku doakan aku dengan kawan2 aku kena semangat dan dapat result yang cemerlang untuk SPM next year :) Err nak cerita pasal final exam haritu time sejarah boleh laa jawab dari sebelum ni main hentam je tak study sangat .Untuk final exam ni aku study betol2 nak naikkan markah dari sebelum2 ni insyaAllah .Hmm tapi exam math haritu......Ya Allah susah nyaa rasa nak koyak and bakar je kertas tu !! Aku ni lemah math dengan sejarah je .Hope untuk next year aku boleh baiki kelemahan aku and fahamkan lebih lagi subjek mana yang bagi aku susah . Amiiinnnn .

                                                                 .............



Okay sekarang nak cerita pasal Aireen ni dengan baby dia yang baru 2 bulan . Comel kan ?? hehe .Nama budak ni Sharifah Khairin Thahirah and baby dia Sharifah Safa Mawadah <3 Umi aireen ni bersalinkan baby Safa 2 hari sebelum raya .Baby dia comel sangat macam umi dia dengan aireen :3 Baru start hantar rumah semalam .Aku jelaa yang jaga baby dia petang semalam .Rasa tak puas kiss2 baby gerammmm ! .hahaha k .Takpa next week baby Safa datang lagi .hehe k laa tktahu nak cerita apa dah .Bye assalamualaikum xx